es molt bo aquest anunci, nuse d'on l'has tret..:P deus tenir unes fonts d'informacio privilagaiades, mai millor dit!! jaja men torno aq estudiar i aquestes coses que s'han de fer... fins dema visionari;)
Hi ha coses que interessa que surtin a la TV i n'hi ha que no... (per motius diversos, no només per mala fe) i és clar, si una cosa no surt a la tele no existeix...
ui joan aquesta frase final ma mort...m'ha semblat notar un to de resignació pel fet que la majoria de gent unicament es culturitza i reflexiona a traves d'un aparell que sol manipular la gent, es a dir, si molta gent es deixa influencia totalment per la tela, pero tampoc cal resignar-s'hi sino ves a saber com acabarem...
Al cap i a la fi, aquest anunci no és tant com per haver-lo de censurar... altres coses pitjors surten per la televisió. I com que interessen a les elits, ningú les censura.
Ahir a classe vam parlar del Product Placement dins la publicitat subliminal i va sortir Matrix!! I es que NOKia va pagar molt diners per ser la companyia de mòbils que aparegues i en moltes ocasions es descaradissim. Bé, vaig pensar que t'ho diria no se si serveix per classe psicologia (visio inconscient de les coses, en aquest cas)!
I per publicitat subliminal, la que el sr. Diseny incloia a les seves pel·lícules "per nens"...
la veritat és que seria més profitós que ensenyessin coses d'aquestes per la tele en comptes de la tele-basura que hi ha ara.. és ben bé que tots ens hem begut l'enteniment..
8 comentaris:
es molt bo aquest anunci,
nuse d'on l'has tret..:P
deus tenir unes fonts d'informacio privilagaiades, mai millor dit!! jaja men torno aq estudiar i aquestes coses que s'han de fer...
fins dema visionari;)
Hi ha coses que interessa que surtin a la TV i n'hi ha que no... (per motius diversos, no només per mala fe) i és clar, si una cosa no surt a la tele no existeix...
ui joan aquesta frase final ma mort...m'ha semblat notar un to de resignació pel fet que la majoria de gent unicament es culturitza i reflexiona a traves d'un aparell que sol manipular la gent, es a dir, si molta gent es deixa influencia totalment per la tela, pero tampoc cal resignar-s'hi sino ves a saber com acabarem...
Jo diria que per molta gent és així...
Al cap i a la fi, aquest anunci no és tant com per haver-lo de censurar... altres coses pitjors surten per la televisió. I com que interessen a les elits, ningú les censura.
Ahir a classe vam parlar del Product Placement dins la publicitat subliminal i va sortir Matrix!! I es que NOKia va pagar molt diners per ser la companyia de mòbils que aparegues i en moltes ocasions es descaradissim. Bé, vaig pensar que t'ho diria no se si serveix per classe psicologia (visio inconscient de les coses, en aquest cas)!
I per publicitat subliminal, la que el sr. Diseny incloia a les seves pel·lícules "per nens"...
n'hi ha moltissim exemples al YouTube :P
Gràcies trancaclosques, ho tindré en compte.
la veritat és que seria més profitós que ensenyessin coses d'aquestes per la tele en comptes de la tele-basura que hi ha ara.. és ben bé que tots ens hem begut l'enteniment..
Publica un comentari a l'entrada